środa, 17 października 2012

Dziękuję.

Dziękuję ,,Zwyczajnej Mamie'' za wyróżnienie. Czuję się zaszczycona.
Choć szczerze przyznam, że cierpliwość nie jest moją mocna stroną, ale odkąd lepię z gliny pracuję nad nią.

Wyróżniam następujące blogi:
  1. Emilowowarsztatowo za całokształt. Uwielbiam, małpuję i zazdroszczę Emilowi wspaniałej zabawy. 
  2. Oksymoron za zabawę językiem i dostrzeganie komizmu w przejawach dnia codziennego-bawi mnie do łez.
  3. Mama-Manufaktura  za mega kreatywność!
  4. Myverygoodideas bo pisze go wspaniała, kreatywna artystka i na dodatek jest moją kuzynką!
  5. Niebieski igielnik, bo chciałabym tak szyć, lecz niestety mam dwie lewe ręce do robótek ręcznych.
  6. Z pamiętnika matki wariatki, bo mam słabość do matek wariatek.
  7. Matka Sanepid , bo..patrz punkt wyżej.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. oczywiście, że zasłużyła ;) a na blogach, które wymieniłaś, jeszcze nie byłam i właśnie robię klik ;)

      Usuń
  2. Dziękujemy za wyróżnienie!
    Zachęcamy do "małpowania" :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem wzruszona i poruszona, dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejkujej! Dziękujemy, baaardzo nam miło. Aż mi pisanie ze wzruszenia odebrało!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje ogromnie!Czuje się zaszczycona, to nasze pierwsze wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń